توپوق
توپوق




Sunday, February 05, 2006

٭
می خوام یه حرف چیپی بزنم، شرمنده.

من الان میدونی دقیقاً دلم چی میخواد؟
یه پسر باحال! خب چی کار کنم دلم میخواد. اواخر مهر بود که با آقای قبلیمون بهم زدیم و از اون موقع مثل یه دختر خوب به هیچ پسری نگاه چپ نکردم. واقعاً به هیچ پسری. حتی اون پسر خوشگله که از پونک تا باشگاه دنبالم اومد هی چراغ زد اشاره کرد رو هم نگاه نکردم ( البته خب شاید بیشتر به خاطر این بودکه تو اتوبان نمی شه وایساد!!) اما الان یهو فان خونم اومد پایین. چه میشه کرد!

ببین خدا اگه قرار سفارش منو تحویل بدی یه چیز خوب بده ها. قیافه اش مهم نیست فقط یادت نره که من خودم درازم البته لطفاً. بعدم اینکه عاشقش نشم عاشقم هم نشه که حال و حوصله فیلم هندی ندارم. فقط فان همین. اونم از نوعی که من میگم نه اون میگه!!
باشه؟







........................................................................................

Comments: Post a Comment

Home