توپوق
توپوق




Friday, June 16, 2006

٭
امروز صبح به خاطر امتحان فردا خیر سرم صبح زود پاشدم که هر چی تو طول ترم نخوندم تو این چند ساعت با وجود بازیهای هلند و آرژانتین جبران کنم! چه جوری نمی دونم؟!
اما دیدم کار بیهوده کردن است و آب در هاون کوفتن. واسه همین کانکت شدم به جاش یک ساعت با بلاگ رولینگ دست و پنجول نرم کردم تا لیست این بغل عین بز من و نگاه نکنه، و تنها نتیجه این بود که فقط بلاگ رولینگ عزیز لیست این بغل رو بهم ریخت و اسم ها رو جابجا کرد!!

(این آرژانتین که هنوز هیچی نشده گل دوم رو هم زد!! ایول بابا)

حالا هر چی میام سراغ وبلاگم بلکه اقلاً‌به شکل رندوم این لیست تغییر کنه باز داره عین بز منو نگاه میکنه گیرم با یه ریخت متفاوت!
خر ما از کره‌گی دم نداشت،‌فکر کنم برش گردونم به حالت سابق. فقط کرمم گرفته بود صبح زود بیدار شم درس نخونم!

اااا! این آرژانتین یه گل دیگه هم زد، حالا من یه بازی رو ندارم میبینم ها!!







........................................................................................

Comments: Post a Comment

Home